Att hitta sig själv

Hitta sig själv, släppa loss, tänka på mig själv. Hur? Vart börjar man? Det är mitt mål att kunna släppa på den kontrollen jag ska ha över mitt liv hela tiden. Försöka tänka att saker och ting löser sig. Just nu känner jag att jag behöver en egen lägenhet för att jag ska kunna börja slappna av lite mer. Äh jag vet inte, vet inget! Blä!
 
Jag är iaf stolt över mig själv att jag lyckades fixa seminariet till imorgon för i söndags kändes det helt omöjligt! Imorgon ska jag titta på en lägenhet , en studentlägenhet. Spännande!
 
 
 

Kommentarer:

1 Cassandra:

skriven

Du är en av de starkaste personerna jag vet, så även om du känner dig svag och inte hittar dit just nu, kommer styrkan i dig hjälpa dig ändå! Du fixar det mesta min vän ❤️

Svar: Tack vännen min! ❤️
Therese Sköld

2 Anonym:

skriven

Du kommer hitta dig själv! Låt det bara ta den tid det tar och dina vänner och familj följer dig på vägen:)

3 Anonym:

skriven

Vad händer med dumle då??

Svar: inget händer med Dumle! :)
Therese Sköld

Kommentera här: