Förvänta er inget, se vad som upptäcks

Uppdaterar inte så mycket längre, har väl inget att skriva antar jag. Nu har jag iaf flyttat in i en liten etta 36kvm. Den är faktiskt riktigt mysig. Jag hade Lina här hela helgen och det var nog tur annars hade jag nog inte kommit någon vart! Så tack massa mycket ♥ Har svårt att känna att detta är min lägenhet, har aldrig haft en egen lägenhet som bara är min, ja och Dumle och Atlas också emellanåt. Till helgen kommer mamma hit, det ska bli kul och mysigt. Blir nog att se någon bra film och kanske en fika på stan, ja vi får se vad vi hittar på.
 
Men innan dess har jag tenta att skriva, det går extremt segt denna gången. Det är redan torsdag imorgon och jag kan inte se något slut än på ett tag men jag hoppas det vänder snart. Nästa vecka påbörjar jag 10 veckors praktik på rättpsyk i Sala! Ska bli extremt spännande och intressant. Jag kommer få ett eget kontor! :D DEt enda som är jobbigt är ju att jag måste pendla men det kommer det nog vara värt.
 
Idag har jag varit på en mindfullneskurs! Riktigt intressant och säkert väldigt nyttigt också, speciellt för mig som har en förmåga att leva 10 år framåt i tiden istället för att uppskatta det som är här och nu.
 
Frukost på IKEA (Linas bruna arm! :D )
Nya lägenheten
Dumle fick ett nytt halsband på posten idag!
 

Kommentera här: