Måndag

Dagarna tickar på och snart är det Jul! Dock har jag nästan ingen julkänsla, vart är snön?? Förra året var det snökaos.. Väldiga omställningar från år till år när det gäller väder.
 
Nu har jag bara tre dagar kvar av praktiken innan jul. På fredag blir det SPA -kväll med tjejerna och på lördag ska jag köpa de sista julklapparna. På söndag och måndag blir det jobb hela dagarna och sen hem till mamma!
 
Hoppas jag vinner en bil på bingolotto iår eller en miljon, färgfemman kanske. Varje år jag lika entusiastisk och tror jag ska vinna massor men nitlott varje år. Men iår kanske! Vore väl roligt att sluta detta skitår med något bra iaf :)
 
Borde sova nu eftersom jag ska upp 4.45 men eftersom jag sov lite längre imorse än vanligt så blir det svårt att somna. Jaja sova sova sova!
 
 
 
 
 

Kommentera här: