Måndag 2 december

Hej! Nu var det ett tag sen igen.. I helgen var jag hemma i Karlstad, det var häligt att få lite Karlstadboozt, det dröjer inte allt för länge tills nästa gång heller så det känns bra. I fredags var jag ute med Majda och Lina , det var jättekul! Lördag fick jag äntligen träffa William!! Åh han var så söt och lugn , jättemysig! Fick såklart också träffa cassandra och Alex! Vi hade myskväll! Det var mycket efterlängtat! Söndag hade jag och mamma adventsmys! Sen åkte jag och Lina iväg, Lina till stockholm och på vägen blev jag avslöppt i Västerås :D
 
Måste berätta att jag är så nöjd idag, för det första har jag fått tillbaka min telefon idag, för det andra har jag fått upp lite tavlor hemma och för det tredje så fick jag VG på tentan!!!!! WOHO!!!!!!! Jag är såååå GLAAD!
 
 

Kommentarer:

1 Majda:

skriven

Grattis gumman för betyget. Även kul att du har fått upp lite tavlor så det känns mer hämtrevligt och skönt för dig att ha tillbaka din mobil. 👍 för en bra dag 😉

Kommentera här: