Ny soffa

Åh va jag är sugen på en ny soffa!!! Vi behöver verkligen en ny. Jag har några favoriter som jag skulle vilja ha i nya lägenheten. Dom liknar varandra väldigt mycket men det är stor prisskillnad på dom!                                       Denna kommer ifrån Boulevard och kostar 7500kr Denna kommer ifrån EM och kostar 9000krDenna kommer ifrån Chilli och kostar 12000kr, detta är även en bäddsoffa vilket är väldigt bra nu om vi får många gäster :)Ser ni någon skillnad? vilken ser finast ut?


 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jättefina! :) jag tror priser skiljer sig på grund av kvalitén på soffans tyg eller va man säger =)

Svar: Ja det är väl så ;) Sen känns det ju ändå som att vissa affärer har lite överpris också men jag vet inte ;)
Therese Sköld

2 Lina:

skriven

Svårt! Men jag tyckte den från EM(den i mitten) ser bäst ut här. Men det är nog bra och provsitta och se hur de är alla tre i verkligheten. Sen beror det ju på vart ni vill ha den långa resp. den korta divanden(om de inte är vändbara då). Men färgen på den sista soffan längst ner tycker jag är finast :D Sen tror jag om ni tar en soffa med lite ljust i alltså fortfarande mörk men lite ljust i typ, svårt att förklara, så syns hund och katthåren mindre. Tycker dock inte om de lösa kuddarna men det vet du ju redan hehe :D Japp, det var min novell det! Kram!

Svar: Åh va härligt med lite tips :) Ja det finns mycket som är värt att tänka på, spännande att se vad det blir :) Kraaaaam
Therese Sköld

3 mamma:

skriven

tycker dom va fina alla tre,men känn efter på kvalite
och stoppning.Stor skillnad dock på priset.Det är väl värt att tänka på.

4 Malin - mitt liv i Oslo:

skriven

Oj, den nummer 2 har vi ju....fast vi ska sälja den. Synd att den är i Norge annars hade ni fått köpa den :)

Svar: Jaha varför ska ni sälja ? Var den inte skön? :D
Therese Sköld

5 Malin - mitt liv i Oslo:

skriven

sv: jo den var jätte bra men killarna vill tydligen ha skinn säger dom.. Den är as skön att sova i kan jag tillägga ;)

Svar: Jaha men det låter ju bra :) Ska åka och testsitta i den ngn dag :)
Therese Sköld

6 Malin - mitt liv i Oslo:

skriven

sv: Det tycker jag låter som en bra idè ;)

Kommentera här: