Nackspärr?

Dagarna tickar på och praktiken går bra! Blir så himla trött bara av att gå upp kvart i fem varje morgon! En aningen drygt men men det är bara att härda ut! :) Inatt vaknade jag mitt i natten av att min nacke hade låst sig , gjorde iaf sjukt ont! Och nu börjar jag känna av det igen så jag hoppas inte det blir värre . Har ingen lust att få nackspärr!
 
Imorgon ska jag lämna in min telefon för den är hemskt dålig, låsknappen fungerar inte alltid, skärmen låser sig, apar stängs ner, batteritiden är helt kokobeng kan stänga av sig när jag har 70 % kvar och sen om jag väntar ett tag och sätter på den igen så kan det gått ner till kanske 40 %, helknäpp!
 
Jag hoppas jag får en lånetelefon , annars blir det jobbigt!
 
Just det jag var på maskerad i lördags! jag var dödsängel och jag vann bästa utklädnad! Blev jätteglad, jag brukar aldrig vinna något så det var riktigt roligt! Hade en jättetrevlig kväll!

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Du får massera nacken lite grann så kanske det blir bättre. kram

Kommentera här: